Propers Actes
El COAC Barcelona impulsa el cicle 'Diversitat...
El COAC Barcelona impulsa el...
Sessió "Obra oberta cap al futur" com a cloenda...
Sessió "Obra oberta cap al...
Club de Lectura: "Les batalles de Barcelona"
Club de Lectura: "Les...
3a sessió del cicle Jamón Jamón amb Atelier local
3a sessió del cicle Jamón Jamón...
Visita als tallers de Vitralls Bonet
El 18 de febrer, l'Agrupació d'Arquitectes per a la Defensa i la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic (AADIPA) organitza una visita guiada per les instal·lacions de Vitralls Bonet.
El taller de Vitralls Bonet, que es troba al barri de Gràcia des de l'any 1927, ha treballat en la majoria de vitralls gòtics i modernistes catalans. Properament es traslladarà a un local més ampli i, per tant, aquesta podria ser la darrera oportunitat de veure el taller de vitralls més antic de Catalunya a les seves instal·lacions originals. Ens acompanyarà en la visita Jordi Bonet, tercera generació de l’empresa, químic i restaurador de vitralls.
L'activitat està oberta a tots els membres de l’AADIPA i als arquitectes col·legiats, així com al públic en general.
INSCRIPCIONS TANCADES.
L'aforament està limitat a 40 persones. Es faran 2 torns per ordre d'inscripció, un a les 10:30 h i un altre a les 12:00 h, s'enviarà un mail de confirmació amb l'horari del torn.
Consulteu el programa de la visita.
