Propers Actes
Caravana E-tron drive. Conducció vehicle elèctric AUDI
Caravana E-tron drive. Conducció...
Xerrada: Projecte de rehabilitació de la fàbrica de l...
Xerrada: Projecte de...

PRESENTACIÓ | PROGRAMA | VÍDEOS | VISITES | PUBLICACIÓ |
DIJOUS 14 DE DESEMBRE DE 2023
VISITA MATINAL A EDIFICIS D’ELIAS ROGENT PDF
09:45 PUNT DE TROBADA: DAVANT PORTA PRINCIPAL DE L’HOTEL COTTON HOUSE
10:00 Visita a la Casa Boada, posteriorment seu del Gremi de Cotoners, avui en dia Hotel “Cotton House”, acompanyats d’Oscar Huertas Monte, arquitecte.
11:00 Edifici d’habitatges i antiga fàbrica Vilumara al carrer Sant Pere més Baix, 42, acompanyats per Mercè Ribera, arquitecta i propietària, Francesc Artigau, pintor, i Horacio Perez Pita, emmarcador de quadres, ambdós llogaters de locals a l’edifici.
12:30 Capella de la M. de D. de la Victòria o del Palau al c. d’Ataülf, 4, acompanyats per en Lluís Recolons, jesuïta, i Eduard Riu-Barrera, historiador i arqueòleg.
13:00 Edifici d’habitatges del carrer del Palau, 4, acompanyats per Albert Malavia Muñoz, arquitecte.
13:30 Edifici d’habitatges al carrer d'Avinyó, 27, acompanyats per Daria de Seta, propietària i arquitecta.
DIUMENGE 17 DE DESEMBRE DE 2023
VISITA ALS RECINTES DE LA UNIVERSITAT LITERÀRIA DE BARCELONA I DEL SEMINARI CONCILIAR.
10:00 Trobada a la façana principal de l’edifici de la Universitat Literària i accedim a l’interior acompanyats d’Andrés Lezcano Horno, arquitecte a la Universitat de Barcelona, i Ramón Dilla Martí , Dr.Història de l'Art i tècnic de Cultura a la Universitat de Barcelona.
12:00 Trobada a la façana principal de l’edifici del Seminari Conciliar de Barcelona i accedim a l’interior acompanyats d’Emili Sierra Sinobas, coordinador del Seminari Conciliar de Barcelona, i de Mn. Salvador Bacardit i Fígols, responsable de la institució.

