Propers Actes
Dj, 27 novembre
A les 19h
Conferència de Pol Castelló en el marc de la II Biennal AJAC
Conferència de Pol Castelló en...
Del Dj, 27 novembre fins Dg, 22 febrer
Feiners, de 9 a 16.30...
Exposició "Arquitectes en construcció. Recull de PFC...
Exposició "Arquitectes en...
Comunicat del COAC sobre la situació a Gaza
Imatge:
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
Davant de la greu crisi humanitària i de la violència sostinguda sobre la franja de Gaza, la Junta de Govern del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) volem expressar el nostre dolor, preocupació i indignació.
Com a institució compromesa amb la justícia social i pel respecte de la vida, rebutgem rotundament qualsevol acció que atempti contra les persones, el seu hàbitat i el seu entorn de convivència.
Demanem a les administracions públiques i a les entitats privades actuar amb responsabilitat i d'acord amb el dret internacional. La neutralitat davant l’abús, la impunitat o la deshumanització de l’altre no és admissible.
Des del COAC, reiterem el nostre compromís amb la defensa dels drets humans i la protecció i el respecte per la vida en totes les seves formes.
31/07/2025
