Propers Actes
Acte inaugural de l'exposició de la 4a edició de la...
Acte inaugural de l'...
Jornada 'Rehabilitació amb garanties: l’aportació...
Jornada 'Rehabilitació amb...
Exposició 'El Material de lo construido'
Exposició 'El Material de...
Conferència | Creant comunitats i canviant mentalitats de...
Conferència | Creant comunitats...
Reunió de l'alcaldessa de Granollers i la Delegació del Vallès
El passat 29 de setembre, la Delegació del Vallès del COAC es va reunir amb l’alcaldessa de Granollers, Alba Barnusell.
Per part del Col·legi d’Arquitectes, a la reunió hi va assistir el delegat, Fermín Aparicio; la nova corresponsal a Granollers, Meritxell Cruz, i el corresponsal sortint, Manel Sánchez, a qui volem agrair tots els anys d’implicació i dedicació voluntària envers el Col·legi.
Va ser una reunió molt enriquidora i cordial, tractant continguts d’exercici professional i de caire municipal. L’objectiu era reforçar llaços institucionals i continuar treballant plegats en aspectes tècnics que afecten la ciutat.
Els temes principals que s’hi van exposar van ser:
- Fons Next Generation a Granollers.
- Funcionament de l’oficina local de l’habitatge.
- Presència al Consell de la Taula de Mobilitat.
- Presència al Consell de la Taula d’Urbanisme.
- Actualització de projectes de ciutat (Anella verda, Carril bici fins al Circuit de Montmeló).
- Usos residencials en plantes baixes comercials.
La intenció és continuar aquest model de reunions amb els principals ajuntaments del territori per a poder crear o reforçar vincles institucionals i sinergies de treball. És fonamental que des del Col·legi d’Arquitectes puguem aportar expertesa i experiència als nostres municipis en diferents vessants tècniques com el planejament, l’urbanisme, la sostenibilitat, la mobilitat, etc.