Puntúa de l'1 al 5 els següents aspectes de les noves seccions.
Pregunta 1 2 3 4 5
Disseny del nou entorn
Facilitat d’ús
Utilitat de les gestions que pots realitzar
Impressió general

Visat 100% digital

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)

Tal com anunciàvem fa uns mesos, durant aquest mes de setembre, i després de 15 anys de la implantació del visat telemàtic, el COAC posarà en marxa el visat 100% digital. Aquest canvi permetrà que tots els arquitectes puguin organitzar-se el seu propi arxiu digital, amb la documentació dels seus projectes ordenada en fitxers PDF, facilitant així la gestió d’arxiu. Així mateix, permetrà estar preparat per poder treballar amb l’Administració per via telemàtica (obligatòria a partir de l’octubre de l’any vinent), com ja passa per exemple amb els IITs de l’Ajuntament de Barcelona.

Els arquitectes que habitualment tramiten els seus expedients en paper tenen a la seva disposició un servei de suport i acompanyament per facilitar tant l’edició dels documents en format PDF com l’ús del portal de tràmits telemàtics del COAC. Tot i així, qui ho desitgi podrà optar per seguir portant la documentació en paper, utilitzant el servei de digitalització del Col·legi.









EINES DE SUPORT


1.- Sessions de formació 
Els dies 13-14 i 27-28 de setembre tindran lloc les properes sessions de formació per generar PDFs de la documentació tècnica i conèixer el funcionament del portal telemàtic. Cal inscripció prèvia.

2.- Atenció personalitzada 
Els col·legiats podran realitzar el primer visat telemàtic a qualsevol de les oficines de Visat amb l'ajuda d'un tècnic del COAC. Caldrà reservar cita prèiva (properament s’informarà amb més detall de com fer-ho). 

3.- Manuals i tutorials 
Tota la documentació per conèixer el funcionament del visat telemàtic la trobareu a la pàgina web específica de suport al visat 100% digital.

4.- Atenció telefònica
Al telèfon habitual d’atenció a l’arquitecte 93 306 78 03.

5.- Servei de digitalització de documents
Per als arquitectes que optin per seguir portant la documentació en paper, el Col·legi disposarà d’un servei de digitalització de documents. El servei serà de pagament i els terminis de revisió seran una mica més llargs perquè inclouran el procés de digitalització.
4/09/2017
Tornar