Propers Actes
Dj, 29 octubre
A les 17.30h
JORNADA TÈCNICA SOBRE ACCESSIBILITAT I INCENDIS
JORNADA TÈCNICA SOBRE...
Del Dj, 29 octubre fins Dg, 01 novembre
De 10 a 20 hores
Exposició: "Premis d'Arquitectura de les...
Exposició: "Premis d'...
Del Dv, 30 octubre fins Dll, 23 novembre
De dilluns a dijous de...
Mostra de Mostres. L’ofici mutant
Mostra de Mostres. L’ofici mutant
Ds, 31 octubre
De 11 a 14 h
Vermut d'obra V49 | Visita a Pont d'Armentera,...
Vermut d'obra V49 | Visita...

L’arquitectura és una disciplina indispensable en el camí cap a la descarbonització d’Europa. Per això, el COAC i AUS impulsen, juntament amb el CSCAE i l'ACE-CAE, el projecte ‘Descarbonitzant l’Arquitectura’ amb l'objectiu de liderar des de l'arquitectura la transició energètica de l'edificació.
La nova versió de la Directiva d’Eficiència Energètica dels Edificis (EPBD) i la New European Bauhaus són les principals palanques que promouran el canvi de paradigma en el sector. Aquí teniu al vostre abast tota una sèrie de recursos per informar-vos, formar-vos i estar sempre al dia de totes les novetats tècniques i normatives que transformaran la professió els propers anys:
Si t'interessa l'arquitectura sostenible i saludable, et convidem a unir-te a l'Agrupació Arquitectura i Sostenibilitat (AUS). Accedeix a una xarxa de professionals que comparteixen interessos i una mateixa visió sobre l'arquitectura, gaudeix de descomptes en formació i esdeveniments i estigues al dia. Agrupa't!













