Propers Actes
Col·loqui "10 anys fent fanalets i una exposició,...
Col·loqui "10 anys fent...
Masos vius. 1a jornada d'intercanvi sobre la...
Masos vius. 1a jornada d'...
ArquiVolta_RiberadEbre2025. Tivissa, una vila amb un gran...
ArquiVolta_RiberadEbre2025....
#PremisArqGi 2025. Visita a les obres de la Garrotxa i el...
#PremisArqGi 2025. Visita a les...
Viatge a Luxemburg 2025
Viatge a Luxemburg 2025
Conferència | Flexo Arquitectura
Dins de la programació cultural de la Demarcació de Tarragona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) tenim l’oportunitat d’escoltar la conferència de Flexoarquitectura, on els arquitectes ens parlen sobre la trajectòria de l’estudi i dels seus projectes més rellevants.
Flexoarquitectura es un estudi fundat l’any 2002 per Tomeu Ramis, Aixa del Rey i Bàrbara Vich, que des del 2017 està dirigida per Tomeu Ramis i Aixa del Rey. Un estudi amb seu a Barcelona interessat en la capacitat de qualsevol projecte per tenir sentit dins d’un context cultural determinat utilitzant els recursos –tant conceptuals com narratius- i les constriccions -tècniques, econòmiques i materials- com a oportunitats a partir de les quals construir les estratègies del projecte.
En finalitzar la conferència es farà un sopar-col·loqui amb els ponents al restaurant Barhaus. Us hi podeu apuntar enviant un correu a comunicacio.tar@coac.net. Preu del sopar 24€.
#COACTarragona

