Propers Actes
Dm, 22 setembre
A les 19h
Presentació del documental "1956-1990-2026" amb...
Presentació del documental "...
Dj, 24 setembre
A partir de les 9:00 h
ARQUITECTURA DE PEDRA SECA: LLEGAT, TÈCNICA I FUTUR
ARQUITECTURA DE PEDRA SECA:...
Del Dj, 24 setembre fins Dj, 24 desembre
De dilluns a divendres...
Mirades: Foc / El foc que construeix
Mirades: Foc / El foc que...
Dv, 25 setembre
de dimarts a divendres...
Pere Puig, arquitecte. Una retrospectiva
Pere Puig, arquitecte. Una...
Joan Subirats a les Jornades Arquitectura Cooperativa
Imatge:
© José Porroche
El divendres 26 de febrer a les 18 h arrenquen al COAC les Jornades Arquitectura Cooperativa, centrades en el paper actiu de l’arquitecte en els processos de participació ciutadana. Organitzades pel COAC dins el seu Programa de Millora de la Competitivitat del Pla Impulsa, i comissariades per Eva Serrats i Francesc Pla (levenet), compten amb la coproducció de diverses entitats.
A les 18.30 h, després de la presentació de les jornades, Joan Subirats parlarà de ‘Canvi d’Època i Protagonisme Ciutadà’. L'acte està coproduït per Leve Projects i el COAC. Incriu-te
A les 18.30 h, després de la presentació de les jornades, Joan Subirats parlarà de ‘Canvi d’Època i Protagonisme Ciutadà’. L'acte està coproduït per Leve Projects i el COAC. Incriu-te
Joan Subirats i Humet és catedràtic en Ciència Política de la Universitat de Barcelona. És una de les veus més autoritzades d’aquest país per parlar sobre governança, anàlisi de polítiques públiques i innovació democràtica, temes centrals de les seves múltiples publicacions en forma de llibres i d’articles. Ha estat director de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques, on actualment dirigeix el postgrau en Economia Cooperativa, i col·labora habitualment en diversos mitjans de comunicació.
