Propers Actes
Presentació del llibre “Bata, Arquitectura i memòria"
Presentació del llibre “Bata,...
Tres propostes per al recinte firal de Montjuïc
Tres propostes per al recinte...
Visita al nou edifici ambulatori de l'Hospital Arnau...
Visita al nou edifici ambulatori...
Visita a la cimentera i a la planta de matèries primeres...
Visita a la cimentera i a la...
Presentació del llibre 'Toni Gironès. Ritornare alla terra'
El proper 19 de desembre a les 18.30h el COAC acull la presentació del llibre amb la participació de l’autora Gianpaola Spirito, dels arquitectes Toni Gironès, Carles Llop, Bet Capdeferro, Solano Benítez , Carlos Pita i Itziar Gonzàlez, i la introducció a càrrec del degà, Guim Costa Calsamiglia.
Inscriu-t'hi
Gianpaola Spirito, PhD, investigadora al Departament d'Arquitectura i Projecte i professora de Disseny arquitectònic i Teories de la recerca arquitectònica contemporània a la Facultat d'Arquitectura de la Sapienza Universitat de Roma. És membre del col·legi de professors del Doctorat en Arquitectura. Teories i projecte.
De 2011 a 2012 va ser corresponsal internacional de la revista "DCpapers" - revista de crítica i teoria de l'arquitectura - UPC Barcelona.
És autora de les següents monografies: "Forme del vuoto. Cavità, concavità e fori nell’architettura contemporanea" (Gangemi, 2011), "In-between places. Forme dello spazio relazionale dagli anni Sessanta ad oggi" (Quodlibet, 2015), "Alberto Campo Baeza" (Libria, 2017). Ha publicat diversos articles per a les revistes "Rassegna di architettura e urbanistica" i "Casabella".

