Propers Actes
Presentació del llibre “Bata, Arquitectura i memòria"
Presentació del llibre “Bata,...
Tres propostes per al recinte firal de Montjuïc
Tres propostes per al recinte...
Visita al nou edifici ambulatori de l'Hospital Arnau...
Visita al nou edifici ambulatori...
Visita a la cimentera i a la planta de matèries primeres...
Visita a la cimentera i a la...
Presentació dels llibres del Curset de l'AADIPA, edicions 2022-2023
El proper dilluns 12 de maig a les 19 h, tindrà lloc la presentació dels llibres que recullen les ponències, reflexions, articles i visites dels Cursets, Jornades internacionals sobre la intervenció en el patrimoni arquitectònic, corresponents a les edicions dels anys 2022 (Domènech i Montaner) i 2023 (Elias Rogent).
La presentació es durà a terme en el marc incomparable del Recinte modernista de l’Hospital de Sant Pau.
Les 3 darreres edicions del Curset de patrimoni de l’AADIPA han estat monogràficament dedicades a tres grans mestres de l’arquitectura catalana.
Els títols de les jornades han emmarcat aproximacions a les figures dels arquitectes en les que la persona i l’obra queden fortament lligades al seu context.
· Elias Rogent i Amat. Teoria i pràctica arquitectònica a la segona meitat del segle XIX.
· Lluís Domènech i Montaner. Europa i més enllà.
· Coderch i l’avantguarda catalana. Del Grup R al Team 10.
La presentació de la publicació dels actes del 2022 i el 2023 obre un espai obert de reflexió i debat sobre la valoració i la intervenció en l’obra dels tres grans mestres.
PROGRAMA:
19:00 h Benvinguda
19:05 h Presentació publicació 2023 Elias Rogent
19:15 h Presentació publicació 2022 Lluís Domènech i Montaner
19:25 h Taula rodona
· Jordi Rogent, Dídac Gordillo, direcció XLVI curset
· Clàudia Sanmartí, Gemma Serch, direcció XLV curset
· Eva Jiménez, Xavier Llobet, direcció XLVII curset
20:00 h Torn obert
Modera Josep M. Boronat, president de l’AADIPA
Cal confirmar assistència al correu agrupacions@coac.net
Durant l’acte, totes les persones inscrites en els corresponents cursets, rebreu un exemplar gratuïtament.

