Propers Actes
Presentació del llibre “Bata, Arquitectura i memòria"
Presentació del llibre “Bata,...
Tres propostes per al recinte firal de Montjuïc
Tres propostes per al recinte...
Visita al nou edifici ambulatori de l'Hospital Arnau...
Visita al nou edifici ambulatori...
Visita a la cimentera i a la planta de matèries primeres...
Visita a la cimentera i a la...
Les quatre estacions
Les quatre estacions
Xerrada “Noves formes d’habitar per assolir una ciutat més social i sostenible” L’experiència i obra de Peris+Toral arquitectes
Peris +Toral Arquitectes des del seu despatx de Barcelona retroalimenten la pràctica amb una investigació continuada en els àmbits de l'habitatge públic col·lectiu i l'espai urbà, sota una línia de pensament que situa l'individu com a centre de l'acció i l'arquitecte com a agent social.
Marta Peris i José Toral suggereixen escenaris en què l'usuari pren el relleu d'habitar i aspiren a replantejar els estàndards del programa per donar resposta a les maneres d'habitar que la societat necessita a cada moment.
La seva obra 84 habitatges socials a Cornellà he obtingut el reconeixement en alguns dels mes prestigiosos premis d’arquitectura, guanyadora del premis MAPEI a l'Arquitectura Sostenible 2021, finalista al Premi Mies Van Der Rohe 2022, Premio Europeo di Architettura MATILDE BAFFA UGO RIVOLTA 2021, 2021 Gold Award BEST ARCHITECTS 22, i molts d'altres.
També han obtingut reconeixements per molts altres projectes: 105 Habitatges socials per gent gran a les Glòries, 54 Habitatges a Bon Pastor, Punt d’informació a les Glòries, 36 habitatges per joves a Can Caralleu, entre altres.

