Propers Actes
Dm, 09 desembre
18.30 h
Presentació del Quaderns 277: nous horitzons per a l...
Presentació del Quaderns 277:...
Dj, 11 desembre
a les 18h
Presentació del veredicte i l'exposició de la 7a...
Presentació del veredicte i l&...
Del Dj, 11 desembre fins Dv, 30 gener
De dilluns a dimecres...
Inauguració de l'exposició: "Mirades. Aire....
Inauguració de l'exposició:...
Del Dj, 11 desembre fins Dg, 14 desembre
Veure programa
XLVIII Jornades Internacionals sobre la Intervenció en el...
XLVIII Jornades Internacionals...
Dg, 14 desembre
10 h a 14 h
El COAC se suma a La Marató de TV3 amb activitats que...
El COAC se suma a La Marató de...
Presentació del llibre 'Barcelona Aula Oberta'
Presentació del llibre Barcelona aula oberta, una obra col·lectiva escrita per Juliana Arboleda Kogson, Félix de la Fuente, Isabela de Rentería, Eulàlia Gómez Escoda, Magda Mària, Anna Martínez, Xavier Monteys, María Rubert de Ventós, Ana Santolaria i Mónica Tárrega Klein. Tots ells són arquitectes, professors i investigadors de les escoles d’arquitectura de l’ETSA Barcelona, ETSA Vallès (UPC) i ETSA La Salle (URL). La presentació estarà moderada per Magda Mària.
El llibre explora com les escoles van expandir les aules més enllà dels seus edificis, utilitzant espais com carrers, places, museus i jardins, alhora que es van convertir en punts de connexió amb les activitats de barri. El llibre ofereix un ventall de solucions mitjançant mapes i patrons que mostren com es pot ampliar l’espai educatiu sense necessitat de construir nous edificis, recuperant dinàmiques pedagògiques de la història de la ciutat i qüestionant les organitzacions espacials tradicionals.
Inscriu-t'hi
El llibre explora com les escoles van expandir les aules més enllà dels seus edificis, utilitzant espais com carrers, places, museus i jardins, alhora que es van convertir en punts de connexió amb les activitats de barri. El llibre ofereix un ventall de solucions mitjançant mapes i patrons que mostren com es pot ampliar l’espai educatiu sense necessitat de construir nous edificis, recuperant dinàmiques pedagògiques de la història de la ciutat i qüestionant les organitzacions espacials tradicionals.
Inscriu-t'hi
