Propers Actes
Dll, 27 gener
a les 19 h
Presentació del llibre "Carlos Martí Arís: pensament...
Presentació del llibre "...
Del Dj, 07 novembre fins Dc, 29 gener
16:00h a 18:00h
Control i seguiment de l'execució dels SATE amb...
Control i seguiment de l'...
Dc, 29 gener
De 18:30 a 20 hores
Club de Lectura: "La ciudad de los días lejanos"...
Club de Lectura: "La ciudad...
Dj, 30 gener
a les 19 h
2a sessió del cicle Europa Europa amb Francesca Torzo
2a sessió del cicle Europa...
Conferència "De l'oblit a la llum: la rehabilitació del Mas Totosaus"
Imatge:
Restauració i reactivació del Mas Totosaus, NUA arquitectures i Serveis tècnics Ajuntament de Reus (direcció d’obra) © Adrià Goula
El 6 de setembre de 2024, a les 19 h, a la sala Emili Argilaga del Centre de Lectura de Reus (Carrer Major, 15, Reus), s'inaugura l'exposició de la XIII Biennal Alejandro de la Sota – Mostra d’Arquitectura de Tarragona, amb la conferència "De l'oblit a la llum: la rehabilitació del Mas Totosaus" a càrrec de l'arquitecte Josep Anglès Pascual. Benvinguda i presentació del president del Centre de Lectura i del president del COAC Tarragona.
L'exposició es podrà veure del 6 de setembre a l'11 d'octubre de 2024 a la sala Fortuny del Centre de Lectura de Reus.
Es tracta d’una mostra dels projectes presentats en aquest certamen que té com a objectiu distingir les obres més significatives que s’han construït en el bienni 2021-2022 en l’àmbit territorial de la Demarcació (comarques de l’Alt Camp, el Baix Camp, el Baix Penedès, la Conca de Barberà, el Priorat i el Tarragonès).
Aquesta exposició, concebuda com un sistema obert amb capacitat per adoptar diverses geometries i adaptar-se a diferents espais, mostra sis audiovisuals que responen a cadascuna de les categories de la Biennal.
Enguany, de les 46 obres inscrites en aquesta Mostra, el jurat ha decidit seleccionar-ne 15, de les quals 9 han passat a la següent fase com a obres finalistes. Finalment, el jurat ha decidit guardonar 6 obres com a guanyadores i 1 d’elles ha rebut alhora el setè Premi Alejandro de la Sota.
Consulteu les obres guardonades aquí.
#COACTarragona